Orange is the new black

Har kanske tagit en paus från Homeland, blev lite mycket av den serien ett tag så trötta väl på den. Hoppas dock jag orkar ta mig i kragen o se klart. Har alltid vart nyfiken på Orange is the new black, tänkte att jag skulle ge den en chans, en dag sedan vill jag bara kolla mer! haha rolig o bra serie, kanske inte jätte spännande jämfört t.ex med Prision Break eller så, den är annorlunda. Har kommit fram till att jag gillar fängelseserier eller sådant som har med spänning, eller olika brott att göra. Det är inte allt jag gillar men mycket av det iaf 😉

Image
Kommentera

