Torsdag

Skolan på torsdagar är nog den bästa dagen på hela veckan, bara två lektioner, samhäll & svenska 🙂 rätt skönt! Dock hade det vart grymt ifall torsdagens schema byttes med fredagen, menmen.. Efter skolan bar det av till körskolan och idag var det landsväg som gällde. Märker hur fort tiden går, snart har jag kanske förhoppningsvis ett körkort. Det är helt sjukt! Nu har jag bara vänstersväng och motorväg kvar att gå igenom, iiii.

Väl hemma tog jag tag i mitt rum, kände mig väl ändå tvungen till det, med tanke på hur det såg ut. Sett lite på Homeland, otroligt bra o spännande serie 😀 Måste även få till plugg o läsning. Men just nu är jag så hungrig så jag knappt kan tänka på något annat än mat. 

 

One comment

Kommentera

