En liten variant av pluggdag

Tisdag nu då, Inte gjort så mycket. Det skulle va en tänkt plugg o städdag, men det blev väl en liten variant av det. Först efter skolan så åkte jag på ett litet träningspass. Sedan hem o gjorde pannkakor till hela familjen. Blev riktigt nöjd med dem, tyvärr ingen bild;p Efter det tappade jag orken totalt, men tog mig i kragen o gjorde klart samhällsuppsatsen iaf, sedan blev klockan mycket o har nu precis kollat färdigt Paradise Hotel, roligaste på länge. Skrattade så mycket åt en scen! 😀 sjukt kul 

Imorgon får jag väl försöka ta en till dag att ordna upp sakeroting, för övrigt har jag inget ljus/lampa i mitt rum då den gått sönder. Så får lysa med ficklampa ungefär hela tiden.. Tänkte att ni ville veta det, man ska va glad för det lilla man har 😉

 

Kommentera

