Zumba det nya fredagsnöjet

Äntligen fredag 😀 Veckan tycker jag har gått snabbt ändå. Fick ett bra slut på veckan och en bra början. Ett Zumbapass:) Mycket roligt även för sådana som mig som kanske saknar lite taktkänsla men bara man hoppar och låtsas hänga med iaf är det bra det 😉 Klara, jag, Annika och Frida var nästan själva där trodde vi, fast som tur var kom det lite fler sedan haha

Men nu snart ska jag åka till Smögen och spendera min helg där, vilket ska bli otroligt skönt:) Hoppas också att jag får träffa mormor & morfar, saknar dem ❤ Image

Kommentera

