Yoga for the win

Då var det tillbaks med det här med träningen. Och nu har det börjat på riktigt;p Igår var jag och fick ett personligt träningsschema. Nu är det iallafall lite lättare att få motivation och svårare att bara ge upp, framför allt, svårare att säga att man inte kan eller vill tycker jag. Men med detta schema ska jag i ca en månads tid se ifall det blir någon förändring, vilket jag hoppas otroligt mycket på.

Idag eller lättare sagt imorse så, fråga mig inte varför eller hur vi fick den idéen, men jag och Klara bestämde oss för ett yoga pass på morgonen kl 8.00 innan skolan börja. Det varade i en timma. Visst kanske inte min grej, då jag är otroligt ovig och känner mig mer eller mindre klumpig.. Menmen roligt att testa på det iaf, och få ha gjort det. 

Skolan som vanligt. På torsdagar har vi bara två lektioner vilket är ganska skönt 🙂 Efter det så var det körlektion och idag var det parkering som gällde, olika ”sett”, även fickparkering. Lite krångligt må jag säga. Sedan så väntade Elin och Klara på mig på gymmet och så pratade vi av oss först och sen in o köra ett styrkepass. Kommer ha den träningsvärken i armarna, rygg o axlar imorgon;o 

Nu får jag väl försöka plugga lite, men får se hur det går, lättare sagt än gjort. Även imorgon blir det besök på gymmet med Elin o Klara, då står Zumba och kanske ett litet gympass efteråt på schemat 😀

ImageImageImage

Kommentera

