Bra humör = städning

Hallo, Idag är det onsdag vilket betyder lill-lördag 🙂 Men de är inte något jag hade tänkt att skriva om. Idag så har skolan vart som vanlig och vi har fått reda på alla prov vi skall ha under vårterminen och det är inte lite inte.. Phuu men det är endast bara en termin kvar av spanska, matte, samhäll? men även utav idrott. Bara att stå ut det sista och ge järnet ;p Efter skolan så har jag ju handbollsgymnasie, och hör på häpnad vi tjejer fick träna i Estrad den nya hallen här i Alingsås. Tränande gjorde vi också med killarna, jippi..  När jag väl var hemma och hade duschat kände jag för att ta tag i städning av mitt rum. Efter en stund kommer mamma in och säger, – vet du en sak? Alltid när du är på bra humör och mår bra så städar alltid du ditt rum, kan detta stämma? Jag skrattar och tänkte efter, joo det stämmer nog ganska bra. Varför har jag ingen aning om. Menmen skönt att få ha det gjort. Hjälpte även mamma att flytta massa godislådor på Chocolatte till Plojen ikväll. Även sett på pll o Paradise Hotel 😀 Nu ska jag sova, men får säkert sms snart om ca en timma så jag vaknar igen, från min underbara gruppchat, puss på er… 

ImageTyckte det var en liten rolig bild :))

Kommentera

