Fullspäckad dag

Denna dag har varit fullspäckad minst sagt 😉 Först skola, vilket var som vanligt. Sedan ungefär direkt efter hade jag körlektion som jag har väldigt nervös över då jag skulle köra i stan. Det kan jag säga, det var faktiskt svårt, det är mycket svårare att köra i stan än vad man tror. Mycket att hålla koll på runt omkring samtidigt måste man vet själv vad man gör med bilen osv. Körlektionen slutade kl 16.30, efter det bar det av till jobbet som började 16.45. Som tur var, eller det var skönt för alla hade redan gått hem för dagen kändes det som. Fanns nästan inte en kotte. Menmen sedan kom klara vid stängning ungefär och vi påbörjade vår spanska läxa 😉 När jag hade stängt butiken och låst så satte vi oss ner för att skriva på vår läxa som skulle vara en dialog. Denna dialog skulle spelas in med två karaktärer, Beatriz y Javier. Då texten var klar var det bara att börja filma detta som en liten sketch, haha. Vi är nog dem som tog detta på lite större allvar eller lite mer bokstavligt talat. Efter mycket omtagningar och skratt fick vi tillslut ihop en liten filmsnutt.. Denna filmen kommer antagligen läggas upp här imorgon.

Annars idag har jag inte gjort så mycket utan dagen har gått super snabbt. Det jag kan säga att det har helt enkelt varit en super bra dag, en mycket rolig också! 😀 skrattat något så otroligt
Men nu måste jag gå o lägga mig, det tar på kroppen att vara skådespelare och spela in en film 😉 haha Godnatt!

ImageImage

Kommentera

