Sovmorgon

Åh det är så skönt att vakna i ett ny städat och fräscht rum. Plus även sovmorgon! Börjar klockan 10.40 som i tre veckor fram nu tror jag 😀 Att inte stressa på morgonen är också otroligt skönt, stressa kanske fel ord men inte behöva skynda sig utan göra allt lite extra segt. Nu på morgonen har jag snoozat lite, vilket jag annars aldrig brukar göra. Tycker det är onödigt hehe. Sedan gjort iordning mig och nu redo att gå till skolan. Dock inte ätit frukost men det ska jag göra snart. 

Annars idag händer det inte mycket speciellt. Först skola, handbollsgymnasiet och även gym efter det. Sedan är det hem och plugga på samhällsprov som kommer nästa vecka. Phuu, hans prov är ej att leka med. Fast detta verkar lite ”för enkelt” för att vara sant, haha nej men vi brukar oftast få typ 100 frågor vi ska svara på innan, men nu har vi bara 37.. hmm, något sneaky är det. Menmen frågorna är inte världens lättaste heller. Får ta det som det kommer och göra mitt bästa, kan ju inte göra mer 😉

Horoskop för Fiskarna 🙂
Image

Kommentera

