Lite förändring

Lite förändring blev det ikväll ändå. Möblerat om mitt rum även städat det. Dock ej garderoben, den måste få en hel dag, den är kaos, kaos på riktigt. Meen jag blev nöjd med resultatet iaf. Idag har jag inte gjort så mycket mer, rättare sagt inte hunnit. Tog en paus i städandet och övningskörde lite i stan. Gjorde min/mina första fickparkeringar, ooh det är inte att leka med vill jag lova. 

Nu ska jag kolla över mitt skolarbete och plugga lite. Få hyfsat ordning! 

ImageImageImageImage

mmh såå gott, Galet! 😉

Kommentera

