Förändring

Nu är det snart December, tänk att hela 2013 är snart över… Jaa det sägs samma sak år efter år, men det är ju sant. Tiden bara flyger förbi. Nu känner man på sig att vintern verkligen är på väg då kylan börjar komma på morgonen. Igår cyklade jag från min pappa till skolan, och gissa.. joo jag gjorde världens vurpa.. pinsamt. Förstörde mina bästa leggings då jag bara har ett par, märkte det inte förrens jag koma till skolan. Meen så kan det va.. Så ta det försiktigt alla! ;Dhaha 

Men som sagt, jag behöver en förändring som piggar upp mig, eller vill att det ska hända något i mitt liv. T.ex ommöblering i mitt rum, färga hår, jaa nästan vad som helst 😉 något så det händer något i mitt liv. Men längtar dock sjukt mycket efter 2014 😀 

Nu sitter jag hör på min säng och nästan väntar på alla skolan skall börja. Vi har idrott första lektionen kl 10.40. såå skönt 🙂 Idag för övrigt skall jag försöka ta tag i mitt rum, för det ser heelt kaos ut, inte kul. Vet liksom inte ens vart jag skall börja.. 

 

2 comments

  1. Upp med hakan. Snart är det sommar och en lång ledighet. Rummet städar sig själv om du bara lägger undan lite saker. SÅ var det det med Jul. Några önskningar???????

Kommentera

