Life as a grown up

Hallå där igen;)
Det har ju vart ett tag sen. Det har vart den vanligaste anledningen som man alltid får höra på bloggar, ”inte haft tid” kanske inte bara den anledningen utan har haft det lite kaos med handbollen då jag inte riktigt vet vad jag vill, haft helt enkelt mycket att tänka på.

På det senaste har det inte bara hänt en massa negativt inte, utan en hel del roligheter faktiskt. Jag, JAG, Lisa Einerskog har kört ända till Trollhättan!! 😀 haha nervöst dock ja, men kul att jag klarade det! Det börjar närma sig ett eget körtkort, då ska det bli roadtrips:)) har sett mitt klassfoto, och kan säga är faktiskt hyfsat nöjd emot hur jag trodde det skulle bli.

Nu i helgen så är jag Home Alone.. Kan man säga, feeeest!!
Ehmm njee inte direkt, idag skall jag äta pizza o glass framför Sverige matchen. Life as a grown up!;) men det är inte helt fel det heller. Ska jobba lör, sön.. Men där imellan har jag ej några planer😊😊

20131011-183251.jpg 20131011-183218.jpg 20131011-183310.jpg
Kommentera

