Lovley Friday

ImageImageImage

Image

Dagen idag var seg till en början men slutade riktigt bra må jag säga! Åh jag älskar sådana här dagar, vilken hänt nu flera fredagar i rad. Efter skolan så bar det av till stan för att pröva lite vinterjackor. Sedan yra runt lite på stan för att sedan cykla vidare till maxi för lite inhandling av gottigheter :)Hem igen, byta om, äta mat och sedan åka iväg igen. Dagen/kvällen spenderades med Klara, åh har så kul, skrattar åt allt o ja hon (du) vet jag jag pratar om 😉 haha nej men vi har det kul tillsammans ifall vilket är skönt o bra :)Klara brukar ibland klaga att jag skriver överdrivet långa textinlägg här på bloggen, så därför ska jag avsluta detta här så hon orkar och inte kan klaga på detta iaf;) Mina avslutande ord blir att helgen började bra , hoppas det fortsätter så!
 God natt allihopa! :*

Kommentera

