Fredagskvällen spenderades lik alla andra

Gokväll 😉 Aah som rubriken säger så spenderades fredagen lik alla andra fredagar på det senaste. Efter skolan som var lugn, alltså inte så mycket att göra, men ändå kul. Till lunch blev det TACOOS, åh vad gott det verkligen är gott ibland! Sedan så bar det av till stan med Klara för att kolla på lite kläder till henne, hon ska nämnligen på lite rajtantajtan haha imorgon, ååh önska jag kunde vara med! 😦 hade vart så kul, menmen inte denna gång, får hoppas att det blir en nästa gång och följa med då. Hon hittade en jätte snygg festtröja och en till vardags. Efter gått av och an på stan ett tag så beslutade vi oss till slut att gå och sätta oss på McDonalds för att ta en paus med en dricka och jordgubbspaj.. (MMmh godaste pajen på länge) Satt o pratade där ett tag om allt mellan himmel och jord, tiden rann iväg. Alltså haft en härlig och bra dag idag 🙂 Hoppas det blir fler sådana 😉

Nu har jag packat klart och gjort iordning allt för så lite jobb som möjligt imorgon. Ska gå upp vid halv nio, lite sovmorgon vilket är skönt. Har även gjort iordning riktigt mat som jag skall ta med mig. Brukar aldrig annars göra det, varför kanske för när jag är lite smått nervös t.ex inför match eller liknande kan jag inte äta. konstigt, men nu har det blivit mycket bättre då jag iaf tar med mig mat. haha får se ifall allt äts, tveksamt men ska försöka. Nu ska jag lägga mig och hoppas vara hyfsat utvilad tills morgonen. Godnatt på er!

Bild 2013-09-13 kl. 21.26 #6 Bild 2013-09-13 kl. 21.25 #5 Bild 2013-09-13 kl. 21.25 #4
One comment

Kommentera

