Äntligen fredag

Godmorgon 🙂 tänkte lägga in ett snabbt inlägg nu innan skolan, börjar dock inte förrens om en timma. Nu när jag har fått börja i teckenspråk har jag tre lektioner idag, annars skulle jag bara haft två 😀 erkänner att jag har fått ett hyfsat bra schema ändå haha. Nej men det känns som om vi har massor att göra i skolan. Fast när jag räknar upp alla sakerna är dem  inte alls många? hmm bra eller dålig, njeaa vet inte. Fast vi har fått en ny lärare i spanska, visst hon är väldigt bra. Nu på den lilla tid vi gått i skolan har jag lärt mig mer glosor än vad jag gjorde  på hela förra året;o

Helgen då kommer mesta dels spenderas i Höör, Skåne. Då det är Junior SM i handboll. Vi åker upp på lördag och kommer hem på söndag, vi kommer på i grottor i en djurpark? haha undra hur det kommer gå.. Vi möter svåra lag, eller dem vi vet spelar bra. Vi har som otur att aldrig komma vidare direkt till steg tre förutom en gång. Annars måste vi gå via steg två till tre. Men kul kommer det bli att få spendera helgen med laget 😀 Nu ska jag sätta mig vid spanska boken återigen och plugga in dem sista glosorna/fraserna.. Så ha det otroligt bra idag, 😀
(även ifall det är fredagen den 13 :/)

tumblr_msu5vzxtSY1rrqglzo1_500 tumblr_msmndgFIb91rrqglzo1_500 tumblr_msiz9sF7361rrqglzo1_500

One comment

Kommentera

