Back on track?

Jag vet att det varit ett tag sen jag bloggade sist. Har inte haft tid eller orkat riktigt för det vart mycket med skolan och en hel del träning då försäsongen dragit igång. . Ska nu försöka iallafall att uppdatera lite oftare. De senaste som sagt har mesta dels av min tid bestått av skola och träning, inte mycket annat som hänt. Vart ensam för ca 1 vecka, handlat o så själv.. tänkte då att när jag flyttar hemifrån kommer jag vara så sjuk ekonomiskt 😉 haha bra eller dåligt? ;)Spontan tripp till smögen med Ida, sjuukt kul 🙂 grillat en del, ååh så gaatt, satt upp studsmattan, ätit glass, vart med gött folk och tränat.. 😉
Fick D på mattenationella, lycka?? ;o ;Dhaha 

 

Nu är det mindre än en vecka kvar tills sommarlov, en vecka och fyra dagar kvar tills Samos, Grekland, 263 dagar kvar tills jag fyller 18år ;D Sommaren närmar sig vääldigt snabbt, det har också varit sol och varmt nu ett tag, hoppas det håller i sig och att det bara blir bättre och bättre 🙂 
Det får nog räcka som ett första inlägg på ett tag, kanske förhoppningsvis kommer det mer imon, kan inget  lova 😉

Image

ImageImageImageImageImage

Kommentera

