Nu är det på gång ;)

Okej har nu har för säsongen dragit igång och det kan jag säga, det känns.. Tränade tre pass i måndags plus coopertest, sprang o gym igår och idag.. ååh ja det känns i bena, för den delen i hela kroppen. Jag vet att jag inte har den bästa konditionen men det känns bra att vara igång, man måste ju börja någonstans, eller hur?

Skolan börjar också dra sig mot sitt slut, är ungefär bara 35 dagar kvar och ungefär 17 hela skoldagar, heelt sjukt. Tänk snart har jag/vi gått ett helt åt på gymnasiet och börjar snart på vårt andra. Detta skolår har gått sjukt fort, detta året har gjort det, kan inte förstå att det kan gå så snabbt ibland, det är lite underligt 😉

Nu har jag duschat klart och ätit färdigt och är ensam hemma. Mamma och Anders har åkt till Smögen. Lite ensamt kanske fast väldigt skönt att vara ensam, med hög musik och ingen som stör, klagar jag inte så mycket 😉 Nu ska jag bara göra ingenting, för vi är lediga imon, fredag och måndag 😀 pusshajj

ImageImageImage
One comment

  1. Ring om det bor för ensamt. Träna inte för hårt. Kroppen ska hålla länge. Vi ska till loppisen och leta böcker. Kram mormor

Kommentera

