Fint väder och…

Jaa då var det helg igen!! 😀 dagarna bara flyger förbii och det är ungefär 27 skoldagar kvar och kanske 47 dagar totalt ;D Slutade skolan idag efter hmm helt ok dag 😉 Helgen ska spenderas hos min far. Har också hämtat mina skor jag beställde från nelly, Dem är sjukt snabba på att leverara 😉 Väl hemma nu hos pappa så har Emil fått ett par högtalare, (han fyllde 15 förra helgen) gissa om jag blev avundsjuk?? Om jag blev asså.. mmh han kommer inte få vara på sitt rum ett tag iaf 😉 haha 
Nu har jag väldigt tråkigt, fint väder ute, helg, fredag och inget att göra?? ah blir gaalen, meen så är livet. 

ImageImage

2 comments

  1. Du är otroligt bra på att fota, Jag blir full i skratt när jag ser fotona och ibland vet historian bakom. Här i Kungshamn är det otroligt sommrigt och jag har ätit min första mjukglass. Hoppas vi ses snart, kram mormor,

Kommentera

