How bad do u want it?

Trögt går det med bloggningen, jag veet.. Meen finns ju annat att göra än att sitta vid datorn hela dagarna menar jag 😉 Nu det senaste har jag fått lite panik att jag måste träna, med träna menar jag då ut och springa, förbättra min kondition.. Ååh förstår verkligen inte hur folk kan njuta och tycka det är skönt med att springa, ser verkligen inget positivt med det. Joo visst det är sjukt värt efteråt, då känner man sig stark och bra. Fast det ända jag behöver är motivation och ork till att stå redo med skorna på på spåret, men det gåår inte. det får jag panik på… aah kaaos.. Annars tränar jag mycket gym nu när det är lite uppehåll från handbollen, t.ex idag tränande jag och ida två gånger på gym och 20 min löpning på bandet med högt tempo… Allting är lite upponer, fast skolan är bra och allting annat, men aa finns ju en del saker hela tiden som bara är där helt i onödan;s 

Har jobbat en del också nu på sistone, och mer kommer det bli, tre veckor framåt ska jag och ida joobbaa.. hmm tuft, hehe.. men värt sen 😉 Nu ska jag beställa vårskor 😀 och lägga mig i TID idag, ah så säger jag varje kväll men givetvis hittar jag alltid något jag bara måste göra innan, så tiden rinner iväg, hmm inte bra, men okej nu ska jag sluta detta inlägg för känner jag jag bara babblar på om allt och inget, pusshejj :*ImageImage

Kommentera

