As life goes on

Som ni kanske har märkt är jag inte så pigg på att blogga just nu, är nog inne i en period där jag inte har lust att göra det och inte har ork till det. Meen har det hänt något sedan jag bloggade sist då? njeaa inte så mycket. Vart i smögen med Ida, haha sjukt kul var det;) måste göras om!  Annars går livet vidare och jag har inte mycket mer att berätta. Idag jobbat, skolan och träning, snart igång med försäsongen, aah kommer döö 😉 Svenska nationella i skolan imon, dock är det bara 28 skoldagar kvaar, 28, gaalet fort går det nu :* (y)

 

Tattooos, vill ju ha en, har nu tänk på samma text, samma ställe, i över ett halvår och nepp ingen ändring, tycker fortfarande samma sak! Kommer ej att ändra uppfattning och vad jag tycker, (inte alls en pik till någon speciell 😉 haha)

ImageImageImage

Kommentera

