You can´t start a new chapter of your life, if u keep rereading the last one

Mmh då var det ju detta med bloggandet igen.. Vet inte men har lite tappat suget för det? Har liksom inte orken till det och så… Men annars är mitt liv bra nu, vart det ett tag 😉 I helgen spelade vi Potatiscupen, gick bra, både för mig och laget 🙂 Vi vann B-slutspelet. Vi hade alltid den turen att komma i en väldigt svår grupp, det händer alltid, iallafall väldigt ofta att alla i vår grupp hamnar i finalerna. Mmh, rättvist? njeaa hahah 😉 Menmen kul var det!

Skolan går också bra, gjorde idag mitt nationella muntliga i svenska. Iiii var nervös, men egentligen är det ju inget att vara nervös över? Det är ju bara att prata som vanligt? Mmh
Gymmet också efter skolan (handbollsgymnasiet), Handbollen är uppehåll denna vecka, vilket är ganska skönt faktiskt. Grejen är det nu när det är paus från handbollen får jag plötsligt hur mycket tid över? Vad ska jag göra på dagarna?? :*

ImageImageImageImageImageImage

Kommentera

