Check √

Jag veet att bloggningen på den senaste tiden inte vart så värst bra. Ber om ursäkt för det! Har inte bloggar på ett tag för dels har inte orkar och mest för att jag har haft annat att tänka på. I Fredags då var jag och Ida på fest i gbg. Hmm ah på den festen får vi ta en √ haha, för när vi kom dit var den första låten som spelades ”baby doll” hahah oj vad vi skrattade, vart hade vi hamnat? Rockabilly night, check 😉 Neej meen helt tråkigt var det inte, nej det var faktiskt kul, skratta gjorde vi mycket ;D haha Sedan helgen gjorde jag inte mycket utan lite jobb och var mest på stan samt hemma 😉

Skolan startade ju igång i måndags efter ca en veckas lov. ååh det kunde inte vart lite lite längre bara?.. Fick C på mitt samhällsprov jag gjorde precis innan lovet, kan säga att jag är nöjd med det då det var ett väldigt svårt prov;o De enda prov vi har kvar är Nationella och ett stoort historia prov;s

Nu ligger jag här i sången och ytterligare en kväll då jag hade tänk att gå och lägga mig hyfast tidigt, nu är klockan runt elva och inte skrivit färdigt… Hmmm får göra ett nytt försök imon 😉 Ska avsluta detta nu så det inte blir en mil lång text, Ni får alla ha det super så hörs vi i ett annat inlägg snart! puss 

ImageImageImageImageImage

One comment

  1. Hej du. Bra att du var nöjd med ditt prov. Jag måste säga att jag inte hänger med i hur bokstavsbetygen fungerar. Du kan väl förklara det för mig. Må så gott och en liten hälsning från havet . Vi har tränat flera timmar under dagen med sjöräddningen med att navigera, köra och lägga till mm. Kram

Kommentera

