Back from Denmark

Äntligen hemma igen, fast kan inte säga äntligen. Har inte haft hem längtan, utan haft det super bra och kul. Skrattat hela tiden!! Det har gått bra både på och utanför planen. Det fanns en grej som heter landskamp, Sverige och Norge skulle slå ihop ett lag (A-flick) som skulle möta Tyskland-Danmark. Våra tränare blev uttagna som landslagstränare, (dem skulle då utse laget) Innan hade de anmält två stycken från vårt lag som kanske skulle få chansen att spela. Det var Ida och Sofia. Grymt!! Jag blev glad för deras skull, men också för att de hade tänkt och anmäla mig fast eftersom jag har en tendens att bli så nervös så blev det dem. Mmh förstår dem, hade jag kollapsat, men ååh varför ska man bli så nervös;/ Men dem spelade super bra, det var kul o se! Det var ju också sista övernattningscupen för laget tillsammans 😦 Tråkigt… Men en bra avslutning blev det, har nu kvar Potatiscupen & Partillecup 🙂

Igår när jag kom hem blev det inte mycket gjort kan jag säga, var räättså trött kan man lugnt säga. Idag har jag haft sovmorgon, gissa om det var skönt?? Yeess, Några avsnitt av One Three Hill blev sedda också, sedan bar det av till jobbet (y) Och nu ligger jag här och inte ska göra någonting, måste läsa klart min bok och göra en recension av den. Annars nu på lovet har jag lite planer, vet dock inte vilken det kommer bli. Men oavsett kommer det bli grymt kul, hoppas jag!! 😀

One comment

Kommentera

