Kommer inte blogga på ett tag

Kommer nu inte kunna blogga på ett tag. För jag åker med laget till Danmark imorgon då vi ska spela cup där 😀 Ska bli sjukt kul, men är ändå en aning nervös? Det är också vår sista ”övernattningscup” med detta laget, lite ledsamt ändå 😦 Men man får ta vara på den tiden som är kvar nu och göra något bra av den! 😀 (L)

Annars går väl livet helt okej nu 😉 Några saker är kanske lite kaos, bl a hamstrarna, hehe, vet ej vad jag ska göra med dem, just nu ser det ut som så, att jag har gjort en nödlösning och satt den ena hamster ”tvångsbox” (haha jag vet att det låter jätte brutalt men så illa är det inte som det kanske verkar) 😉 Jag försöker och switcha dem så att båda får lite omväxling. Detta gör jag framtills jag kommer få min nya bur som jag väntar på nu, då kommer jag dela upp dem och förhoppningsvis lite längre fram kommer de kunna bo tillsammans;o 

Idag har jag vart i skolan, jobbat, kollat på äppelkriget (det var bästa på hela året, när man gick på Nolhaga), packat, tränat och fixaodornat, erkänner att jag är lite smått nervös. Det känns Alltid att man kommer ha glömt något, och att det isåfall kommer va det viktigaste ;s hmm hoppas det inte händer, Nu ska jag försöka på lägga mig, läsa lite bok kanske, ska upp tidigt imorgon för att ta färjan, taggar också frukostbuffé på båten 😀 😀

Image
Kommentera

