Borta bra, hemma bäst?

Min helg har varit super! Först fredag då gick jag och ida till gymmet, sedan upp till Smögen, åh vad skönt och kul det var att komma upp dit. Har inte vart där sen i somras ;( När jag kommer till smögen är det som ett lugn sköljer över mig (iaf på vinter;) ) Allt är så tyst och stilla. Hur skönt som helst! Det är verkligen bra där uppe på kusten, kärlek till Smögen/Kungshamn 🙂 :* Ni vet den dära känslan borta bra, hemma bäst? I vissa fall stämmer det in i mitt liv dit jag åker, men aldrig när jag kommer hem från kusten, känner mig som hemma där också. Längtar något fruktansvärt till sommaren nu bara så det skriker!!

Dagens träning gym och handboll. Det rullar på som vanligt, lite starkare känns det att jag har blivit, vilket är kul! 🙂 Handbollen gick också hyfsat bra, vi åker till Danmark på cup på Torsdag och är borta i fem dagar, en maassaa handboll och med dem man tycker om 😀 😀 

Mina hamstrar har börjat bråka;o hmm det började i fredags, då fick jag lite panik visste inte vad jag skulle göra. Jag tog ut ”Pralin” ur buren (hon som ”attackerade” den andra, haha låter värsta fighten, inte såå farligt menmen) satte jag henne i en transportbur till hon fick lugna ner sig, satte försiktigt tillbaks henne i buren. Ingeting hände, på en stund, men sedan börjades det igen, så höll de på ett tag. Eftersom jag skulle bort över helgen visste jag inte hur detta skulle sluta, komma hem till blodiga väggar ?? haha okej jag ska inte överdriva men lite nervös var jag. När jag kom hem nu idag, gick in på mitt rum, som tur var inget blod 😉 Öppnade buren och städade lite, fast dem höll fortfarande på, rättare sagt ”Parlin” är den som är den ”bitchiga”, när hon är på ”Tryffel”, efter det så springer ”Tryffel” till ett hörn och gräver ner sig och deppar, haha ser ut som det.. Jätte synd! Vet ej vad jag ska göra, är detta normalt? Snälla någon som kan ge ett svar eller tips på vad jag ska göra? Tacksam 
Hoppas att detta löser sig annars vet jag inte vad jag ska göra;p

Nu ska jag gå och lägga mig för tomorrow is schoolday 😉 Ha det så bra, så hörs vi hejdåå 

Image
Kommentera

