Home sweet home

Hejsan hoppsan!
Nu skriver jag mitt första inlägg från mobilen, duktig som jag är har jag inte tagit med min dator 🙂 nu undrar ni kanske vart jag är, joo jag är på Smögen, kom igår kväll. Jag, mamma, Emil och Izabella tog buss och tåg upp hit, med all packning, hmm aa bara det var en resa i sig 😉 som tur var gick allt hyfsat bra haha. Kan ju också säga det, iiiskallt här uppe, och inne i huset också för den delen. Det var kul och skönt att komma upp hit igen efter sommaren. Läängtar sjukt mycket dit nu, kommer bli en grym sommar, bästa på länge. 😀
Snart ska vi bege oss ner till vår godis butik, SommarGott 😀 öppna, städa och göra iordning den 🙂 ska bli kul! Sedan måste jag ju givetvis plugga vilket är mindre kul. Mormor och Morfar ska jag o också träffa, känns som en evighet sen ❤ pusshajj

20130324-102856.jpg
Kommentera

