En OMG händelse

okej nu tror ni att jag kommer berätta något helt spektakulärt, men så är ej fallet. Men för mig är det iallafall en sådan händelse” 😉

Kan börja med och berätta hur min dag har sett ut. Först hade vi idrott på morgonen, en i klassen skulle hålla i lektionen. Säger då det, när hon håller i en lektion, det är som ett träningspass och här ska ALLA göra sitt bästa annars får man gå och sätta sig.. Kan erkänna att ibland blir jag lite rädd för henne. En idrottslektion det kan hon hålla i, skulle inte förvåna mig ifall hon blev i någon form av ”ledare”, idrottslärare, tränare, osv. Hon är en sådan man bara lyssnar på även ifall man inte alltid vill haha 😉 Lektionerna flöt på och dagen gick. När matten väl började kommer vi nu till dagens omg händelse. Hade ju matteprov i tisdags och idag fick vi tillbaks dem. Jag, Lisa Einerskog fick MVG- fick 27 poäng av 32 ;oo Jag säger att det är MVG- det låter liksom coolare och bättre än ett VG+ haha, ett poäng ifrån ett B vilket är MVG så därför är det så 😉 Gissa om jag blev/är glad 😀 wioho undrar nästan vart detta ska sluta?? kanske ska byta till natur el teknik.. hmm eller kanske inte hehe, nej men det var väldigt kul för mig 🙂 Annars för övrig var det en helt vanlig skoldag..

Efter skolan bestämde jag och Ida för att gå till gymmet. Dagens träning var fokus på magen och armar.. Phuu jobbigt 😉 Skönt också att hinna med ett gympass på en fredag (y)

ImageImageImageImage
2 comments

Kommentera

