”fick tillbaks smöret och hittade pengarna”

Ooh som jag önskade igår vaknade jag som tur var på ”rätt” sida sängen 😉 Sovit lite dåligt inatt, fast ändå inte. Vaknade ett antal gånger men var förvånansvärt pigg. Matteprov hade vi idag, iiiiiii… Nej men det känns helt okej, fast när det gör det vet man ju ej hur det går;o Hoppas på det bästa iaf 😉 Annars idag har klippt mig, äntligen 😀 Bilder kommer snart. Sedan har jag också köpt lite grejer till hamstrarna, Tryffel & Pralin. Bl a ett slott, tunnel och en bro 🙂 Kan säga det dem har aldrig vart framme och lekt så mycket, det va kul o se 😀 haha

Nu har jag pluggat med Ida i ca en timma via Skype på samhällen, har nämligen prov på fredag, som ni nog vet hehe.. Liite ångest inför det menmen… Nu ska jag fortsätta kolla på kändishoppet, hahah sjukt kul program ;D titta vettja, kan också säga det att jag har en sådan träningsvärk i rumpan ner på sidan av låren så det inte är sant, varje gång jag sätter mig ner gör det ont;o haha dock en liten skön smärta 😉
Hoppas ni alla haft en bra dag och en fortsatt trevlig kväll 😉 hehe :* hejdåå

ImageImage
One comment

Kommentera

