sålt smöret och tappat pengarna

säger det redan nu, detta inlägg är bara för att få skriva av mig lite, alltså bara lite ”depptext” så ni behöver inte läsa vidre, just so u know..

Helgen hos pappa var kul 🙂 även ifall jag inte gjorde något viktigt alls för världen. Mått bra humöret på topp all weekend. Men nu, åh att humöret kan vara så olika från dag till dag. Har hur mycket plugg som helst, 9024204390 Samhällsfrågor som jag inte kan ett dugg, hur svårt som helst, känns också som om att alla kan utom jag. Visst är inte arg över att jag inte kommer få E kanske men bara för att;s NO prov nästa vecka, Svenska debbatgrejimojs imorgon, som pricken över i;et har jag givetvis matteprov imon .. Har varit så arg, sur idag över allt men ingenting. Som tur var slutade vi tidigt idag, 13.20, Hem fort som attan innan jag skulle slå ngn typ, haha nej okej nu ska vi inte överdriva 😉 Inte alls taggad på handbollsgymnasiet, men gick dit iaf. Väädigt lugn träning men otroligt kul, blev faktiskt gladare, spelade ngn konstig skotennisminifotboll med killarna. Det var det som träningen bestod mesadels av. Efteråt humöret bra igen (y) men nu börjar det dra sig tillbaka ;/ Försöker plugga nu men det går ju som det går, blev att skriva av mig lite på bloggen. Nu har jag slut på fantasi och vet ej vad som ska skrivas mer ,hejdå.

Image
One comment

Kommentera

