Ny frisyr, skall jag våga?

Okej nu har jag bestämt mig, vet dock ej när men snart iallafall, att skaffa en ny frisyr;)
Har inte klippt mig på… ett tag nu, tänkte att det är dags hehe;p Min nuvarande frisyr är att jag inte har någon, utan det är bara en massa hår, överallt.. irriterande, och det är inte snyggt, utan det bara är där.. Men nu är det så, ska jag våga?? Här nedan är några bilder på förslag, meeen jag vet ju ej. Lite längre dock än bilderna visar skulle jag vilja ha 🙂
Kommentera, länka, gärna ifall ni har några tips på snygga frisyrer 🙂 :*
Image
Image

One comment

Kommentera

