Today (y)

Återigen en bra dag! 😀 Livet rullar på och humöret håller i sig;) Vädret har dock börjat bli kallare och idag kom det tillomed  snö;oo hoppades på att det var slut med det, men icke.. Skolan var som vanligt mycket plugg, visade dock runt de kommande samhällsettorna på skolan, vilket var hmm rättså *host*tråkigt.. men aa haha

Sedan följde Ida med mig till stan för att gå bredvid på Plojen. Visade henne hur kassan fungerar osv.. Det gick bra! Hon tyckte också det var kul, vilket syntes. Detta kommer bli hur bra som helst 😀 Direkt till gymmet, träningen fortsätter också som det ska 😉 En ganska rolig grej som hände var att när Liza skulle, vad man nu säger, ta bänkpress, och efter det så hånade vår ”tränare henne för att han tyckte det var lite hon tog, medans hela gymmet såg hahah han gjorde det på skoj men ändå gaanska kul var det, kanske inte Liza tyckte meen vad ska man göra hahaah :* Liza du är stark !! 🙂

Efter gymmet följde Ida med mig hem för lite plugg, hmm lite blev gjort, men man orkar inte efter en hel dag, då är man ju helt slut!:/ Kollat också på handboll idag med Rasmus, min kusin, han börjar bli stor nu, 11 snart, han är faktiskt riktigt smart och rolig att prata med för att va så ung, vågar man säga att han kanske ”tillomed” haha är smartare än mig ??;o hehe, AHK vann iaf lätt mot Drott med 32-25, gryym match (y) Nu ska jag, mååste, jag plugga vidare, ha det så bra så hörs vi vid ett annat inlägg, hajdoo :*

Image
2 comments

Kommentera

