No pain, No gain

Som i alla andra inlägg måste jag självklart lägga in en kommentar om vädret. Vad är det som händer? Det har vart fint nu i över en vecka?? Klagar absolut inte, dock har det varit en aaniing kallt;/ Hellre det än regn o slask. Skolan idag gick snabbt men insåg när jag kom hem hur otroligt mycket plugg jag/vi har;o Konstigt nog känner jag mig inte super stressad över det(?) Är väl bra det! 🙂 

Träningen idag bestod utav först handbollsgymnasieträning, sedan hem för lite plugg och till sen till gymmet för ett ca 30 min löppass med intervaller, (aah svettigt!) Handbollsträning var det efter. En som brukade spela handboll förut, men valde att satsa på fotbollen, vilket hon är sjukt duktig på, handboll också, kom idag för att träna för första gången på några år ;D Rooligt var det 😀 Hon ska även kanske spela Partillecup tillsammans med oss, och den cupen är den bästa man kan vara med i !! 😀 Detta var då dagens träning 😉

Nu ligger jag här i sängen och ska gå o krypa till kojs snart. Har idag även vart med mamma o kollat på CV som massa har skickat in till SommarGott, vår godisbutik på Smögen 😀 haha Ah vad ska man säga, kul var det 😀 

Okej nu ser jag återigen att det blev ett litet längre inlägg, men ibland är det bara skönt att skriva av sig, även ifall det inte handlar om något viktigt. Mitt humör håller också i sig för en gångskull 😀 hoppas det förblir så :* pusshejj

Image

 

 

ååh godaste på länge, Solrosfrön, o m g.. saltade och rostade MMmmMm 😀
(vet att det är en snygg bild såå;) )

Image
Image

Kommentera

