Be happy with what you have and are, be generous with both, and you won’t have to hunt for happiness

På det senaste nu har allt faktiskt gått hyfast bra, träningen, skolan… Känner mig också allmänt glad, vilket jag gjort nu i några dagar 🙂 Tror nog att alla har sina ”up’s and downs” Just nu rullar allt på och att jag har ett bra liv 😉 haha 

Träningen ska jag börja med nu på ”riktigt” med springning/joggning, Hoppas att det ger resultat snabbt 🙂 LÄngtar också sjukt till sommaren och smögen 😀 Kommer bli den bästa sommaren på länge, känner det på mig 😉 

Idag har jag jobbat lite, gått bredvid på chokolatte och lärt mig om all fin mörk choklad m.m. Mycket roligt att jobba där, en helt annan butik än Plojen 🙂 Annars ingeting speciellt, städat mitt rum lite, ”prata, lekt” med Pralin&Tryffel ;p Vågat mitt hår och kollat på Paradise Hotel 🙂 Senare blir det väl finalen av melodifestivalen, standard (y) haha 

ImageEntröttpåvägtillskolanbildImageImage
Kommentera

