Workout all day

Ifall man summerar alla pass jag tränande igår så blir det totalt fem stycken;o Först gymnasieträningen, två spinningpass, gym och sedan handoll igen. Som ni kanske förstår var jag rätt trött när jag kom hem på kvällen. Inte trött sova, utan utmattad i hela kroppen trött.

Hmm jaa och nu har jag börjar tröttna på handbollen, vet inte varför men så är det iaf. Kanske dels för att det inte går super för mig just nu, enligt mig, dels för att det är i slutet på säsongen och det har varit mycket handboll på sistone, kanske också för mycket träning? När någon säger till mig, du behöver inte ge allt, ta det lugnt på träningen, spring inte lika långt börja gå. Men det är inte så himla lätt? När man väl är där på en träning, då kan iaf jag inte bara vara där utan då gör jag det jag ska göra det och inte halvdant. Även ifall jag vet att det inte alltid blir bra men jag försöker iaf. Ååh vet inte vad jag ska göra… ”ösdfölkdld” så arg

Vidare till något positivt. Idag ännu en solig och vacker dag 😉 Har vart det i nästan snart en vacka, häärligt 😀 Fick C på mitt historia prov (y) På håltimman idag bestämde jag, Ida, Liza o Frida att ta en prommenix ner till stan för att ta årets första glass på ”trappan” 🙂 Väl hemma sen så bestämde jag mig för att städa mitt rum för det såg ut som.. aa.. krigsfält haha 😉 När jag väl är igång så blir det storstädning ! Tryffel & Pralin fick även en städning av deras bur :* Rummet nu ser fint och städat ut, undra bara hur länge det kommer att hålla ;/ 😉 Annars idag har jag inte gjort något mer, bara tagit det lugnt, inte pluggat, tränat elr gjort något annat speciellt. Läst min bok ”Små citroner gula”, mycket bra, iaf ”so far so good” haha 😉 Nu ska det heller inte bli någon överdriven lång text som jag ser att det blev ändå.. Hade mycket att berätta om ingenting. haha aja nu ska jag sluta så att ni inte hinner somna, pusshajj :*

 

 

Image

 

Image Image
Kommentera

