Blåsigt värre

jag vet att jag inte bloggat på ett tag, två dagar? haha I fredags skola inget speciellt, skola som vanligt. Efter det så bar det av till stan med Ida för lite olika ärenden bl a, kolla på burar.. ååh får beslutsångest, finns så otroligt många alternativ, vet inte vad jag ska göra, alla har både för- och nackdelar. En lite rolig grej som faktiskt hände var att Idas cykel som hon lämnade låst vid cykelaffären i stan hade dem tagit in och låst tillsammans med de andra cyklarna som är tillsalu.. Där hade den stått i några dagar, och nu skulle vi hämta den.. hahah tankarna flög iväg till att vad händer ifall de har sålt hennes cykel?;D haha rättsåå kul 😉 Men väl där så fick hon gå in till affärer och prata med dem. Som tur var var den kvar och det gick bra och få tillbaks den 😉 hahah som jag skrattade ;D Sedan hem till pappa för kalas, fick pengar och hamster saker hehe:)) ❤

Idag har det inte hänt något speciellt, lite allmänt sur, det är allt.. Vart i stan, kollat till
Tryffel & Pralin 😉 Det verkade som om dem också var lite små sura, hmm kanske är en sådan dag ? Vädret är inte heller på topp, blåser vääldigt kallt, och slask/is är det på marken gör det hela ännu bättre..Försökt fixa min cykel idag också, jag blir så här arg ”zdjnöodpkdlkäågj”.. Det positiva idag.. hmm.. pluggat lite på orden;o? mer.. kollat på film, kanske,. aa ni förstår själva..
Meen livet går ju vidare för det :*

Image Image
ImageImageImage
Kommentera

