Känslan när…

allt är hyfsat bra igen! I skolan idag gjorde vi historia provet vilket faktiskt kändes helt okej!, Ingen mer prov nu för om kanske två veckor, sköönt 😉 Efter skolan så bestämde jag och Ida oss för att ut och springa innan handbollsgymnasiet.. Vilket var otroligt skönt, dels för det var bra väder, då slipper man tänka på det sen och att man har gjort ett bra träningspass 🙂 Gymmet gick också bra, ökat på till 10 kg på varje sida på bänkpressen, stången väger ca 20 ;o det känns bra, om man nu får säga det hehe 🙂 Livet känns också idag allmänt bra ;D

Nu ligger jag här på sängen med datorn och bara slappnar av.. för en stund haha. Ska snart baka havrebollar till mina dvärghamstrar 😉 haha Recept kan jag lägga ut sen 🙂 Annars idag händer det inget mer speciellt.. Och jag komemr inte på något mer att skriva om hehe. 

Hoppas ni också får en bra och go dag, hejdåå :)

Kommentera

