Tryffel & Pralin ?

I tidigare inlägg har jag ju nämnt att jag fick en söt liten dvärghamster i present och att jag skulle köpa kompisen/systern till den idag, vilket jag gjorde 🙂 Ville inte att den skulle känna sig ensam för då känner jag mig taskig mot den;) På håltimman gick jag till stan och köpte kompisen och tog den direkt hem till buren i hopp om att det inte skulle bli världens fight och att hamster nr1 skulle bli glad;D haha Långsamt satte jag ner den i buren och de började genast sniffa på varandra, vilket jag såg som ett gott tecken 🙂 Nu är det bara namn till dessa små filurer som ska bestämmas.. Sedan innan detta projekt blev”riktigt” skojade jag om att jag skulle döpa mina dvärghamstrar till Tryffel o Pralin. Tycker det är söta namn och passar till, det pasar ju också ini familjen eftersom vi är i ”godisbranschen” haha 😉 Men jag vet inte riktigt, fast det lutar mest åt dem namnen :* 

Image
2 comments

  1. Jag tycker personligen att dom ska heta, edith och judith? jag har haft 1 hamster och den hette edith och jag har hela tiden tänkt om jag skulle köpt 2 skulle den andra heta judith. Men sen dog edith i tidig ålder så han inte så som en hyllning till den kanske du skulle kunna döpa dom till det? Om det är två tjejer förstås

Kommentera

