FÖDELSEDAG

Igår fyllde jag 17 år 😀 Jag tänkte på det att 17 år är ju rätt lång tid ifall man tänker efter… Hmm aa det är lite sjukt 😉 Ni vet när man är liten och verkligen känner att det är ens födelsedag, det vill jag ha tillbaka! haha faast nu blir det inte såå.. Igår då många grattis o kramar blev det vilket var kul 😀 Fick många bra o roliga presenter, tack så mycket 🙂 
Men en grej..som var gaanska sjuk haha Sitter hemma helt lugnt o pluggar, kollar datorn. Helt plötsligt hör jag ”ja må hon leva..” går upp o kollar hallen, Då står några av mina vänner där med en bur, spån.. och ett fyrkantigt paket ;D Erkänner först blev jag lite chockad.. hahah men sen förstod jag var det var.. Jag hade fått en dvärghamster, gosiigoos 😀 Dagens överraskning  var det iaf haha. Dem var två kompisar som höll ihop fick jag berättat, så idag ska jag gå till djuraffären och köpa kompisen 🙂 Första natten nu har gått jätte bra, nästan redan vågar den hoppa upp i min hand (L) Nu ska jag dra mig till skolan, 

Taack alla för en super bra födelsedag 😀 puuuss

Image

(Bilder kommer sen)hehe :*

Kommentera

