På bättrings vägen ;)

Det är rätt otroligt hur det kan svänga så snabbt. Idag känner jag mig väl snäppet gladare och livet känns lite bättre än gårdagen och alla andra dagar denna vecka. Hoppas att det kan bli ännu lite bättre och att alla oroligheter försvinner.

Igår spelade vi match mot Heid. I början så var vi kanske inte direkt det starkare laget. Men vi gav inte upp och kämpade p å;) hehe fick jag in lite pepptalk också;) nej men de ledde med 1-8 i början av matchen, i halv lek med 4 mål.. Sedan tog vi ikapp och så blev slutresultatet 15-15 🙂 Tycker jag faktiskt var bra av oss hehe (y)

Just nu sitter jag här med min historia som jag har prov på nästa vecka:/ Måste också jobba lite med svenska och media. Annars idag händer det inget speciellt. Kommer väl va en av alla de som kollar på melodifestivalen för jag har inget bättre för mig på en lördags kväll.. Hmm nej men det blir väl trevligt hehe, Nu ska jag återgå till pluggandet.. Hajjdoo :*

Kommentera

