~New colour in ~

Go´kväll 😉

Det blev en väldigt bra dag tillslut faktiskt 🙂 Först gaanska många timmars plugg med Ida via skype;) okej lite överdrivet men känslan var densamma :p Har lite ångest över det kommande historia provet;s hmm men får väl sätta mig i ngn timme igen imorgon..
Sedan bar det av till Marija och Yasse. Hade bestämt mig för att färga håret idag lite spontant sådär;) Efter ha inskaffat hårfärg och lite andra godsaker bar det av hemmåt för att förbereda lite, bl a Chokladfondue, MmmMmMmm  😉 Var lite smått nervös över att jag skulle överlåta färgning av mitt hår till dem för visste att de inte hade koll på de till hundra % haha 😉 Men som tur var kom en som heter Ronalda som är Marijas stora systers kompis dit. Hon frågade ifall hon fick färgade och det fick hon hehe.. Hon var jätte glad över det. Hon var väldigt profesional på det må jag säga, tur att hon kom annars vet man aldrig hur det kunnat sluta haha ;D Har tyvärr ingen bild på hur det blev men det komme antagligen upp imorgon 🙂 Ska börja dra mig till sängs nu, godnatt :*Image
Image

Kommentera

