Helt oviktig text

okej detta inlägg skulle kommit igår egentligen men hade ej.Varför inte undrar ni säkert?;p jo, för att med alla tusentals ord vi ska ha prov på idag pluggandes igår ikväll ;s phuu ah det var jobbigt men hoppas att jag klarar det nu då 😉 Men annars igår, så var det en hyfsad bra dag:) Först skolan som var helt okej 😉 sedan blev det ännu mer plugg, Ida kom hem till mig och säger bara det, hon måste ha en dold talang eller nått ;D haha Hon är nämligen super grym på glosor, alla sortes hahah men det är helt sjukt, hon kan liksom hur många som helst, jag blev helt förbluffad xd igår när jag hörde henne rabbla upp alla över 200 ord vi ska ha tills idag...Ehmm jaag sitter bredvid Ida idag på provet ;)höhö  Nu måste jag dra mig till idrotten och sammarbetsövningar står på schemat idag, får se hur det går haha, hejdåå :*

Kommentera

