~You cannot protect yourself from sadness without protecting yourself from happiness~

vad ska man säga? både bra och dålig, När man vill va glad och att det blir bra på ena sidan så blir en annan sur o ledsen.. Och sen Tillslut blir det bara att man själv blir ledsen och deprimerad:/ Jag vet inte vad jag ska göra, allt är bara så svårt och komplicerat.. Varför kan inte allt bara va enkelt, som t.ex. när man var liten.. Då sitt största problem var typ att syskonen tog ens grejer..

Ah det var väl dagens depp text. Men jag känner bara hur jag än gör så är det alltid jag som drabbas i slutändan :/ Nu har jag precis kommit hem från gymmet sen klockan halv tre.. Känner iallafall att jag börjar bli lite starkare i armar, vilket är kul.. Gillar och se resultat efter något man gör:) Funderar på att ta sådana ”för-och efter bilder”.. En bild nu och sedan efter några månader igen, kanske precis början av sommarlovet..;) Nu har vi också börjat få otroligt mycket plugg i skolan, kommer inte få plats att skriva upp allt men det ör mycket tro mig;o såå ska nog sätta igång nu;s tjoosaan

Kommentera

