Storstädning & Alla hjärtanas dag

Sitter här nu i soffan med musik efter en storstädning av hela huset på egenhand.. phuu liite jobbigt men fint blev det 😉  Hoppas bara att mamma märker det när hon kommer hem snart hehe :PPassar Izabella som är i sitt rum och fixar ett kalas, är snart bjuden, tror jag 😉 Vad ska man hitta på idag då ?? Eftersom det är alla hjärtanas så är alla bortresta eller hittar på saker med pojk-flickvänner.. jag då.. sitter här ensam hela dagen .. Hahha nej okej nu ska vi inte vara deppiga, ska nog skicka en ask choklad till mig själv 🙂 Fick en blommgrönväxt, härtformad man ser växer , utav min kära moder;D Mycket tjusig, Puss :* En sista sak, Glad alla ❤ dag

One comment

  1. Hallo min kära dotter! Jag såg så fort jag öppnade dörren att det var nystädat! Det är den bästa överraskningen jag kunde fått. Du är också mycket bra på att städa. Ha nu en härlig helg o vila upp dig från veckan av jobb o barnpassning. Vad skulle jag gjort utan Dig. Puss o kram Jag Älskar Dig!

Kommentera

