Mina speciella kvällsidéer

Nu har jag gått av och an här i ca två timmar och funderat på en grej… Att skaffa en liten gullig hamster 🙂 Att ta hand om och köpa olika roliga saker till den. Den håller också sällskap och lyssnar alltid på en! Den lever både lång tid så man hinner ha ”tid” med den, den lever heller inte suuper lång tid, då menar jag ca 15 år.. nu låter jag väl jätte icke djurvän när jag skriver så, men menar absolut inget illa!! Tycker bara att det hade var roligt och mysigt att ha någon att ta hand om, köpa lite grejer till och så 🙂 

ImageImageImage

Kommentera

