All tid i världen men inget och göra

Igår då så började sportlovet, vilket är sjukt gött (y) Det finns faktiskt en nackdel, vet det känns fel att klaga men måste bara skriva det.. Ni kan sluta läsa här ifall ni vet vad som kommer 😉 Det som jag får myror i benen av är att det finns ingeting och göra?? Alla är bortresta och här är jag hemma kvar ensam.. Hela dagen igår var jag och jobbade typ, och var på stan.. själv höhö.. Sedan övningskörde jag faktiskt ;D Gick hyfsat bra tillslut 🙂 ska se ifall jag  kan prata med mamma så vi kan göra det mer. Vill börja tidigt som möjligt för att senare ha det lättare och inte känna en sådan stress över att jag mååste lära mig nu.

Våra handbollsträningar har också blivit inställda för inga är hemma.. :/ och idag när det är träning så jobbar jag ju givetvis.. Men dåå tänkte jag att.. igår fick jag med Mamma och Anders på lite magövningar hemma.. Hahah kan säga att Anders va heelt död efteråt. haha då tänkte jag att jag måste va lite vältränad ändå eftersom jag inte tyckte dt var så super mega jobbig.. Aja nu ska jag inte skriva mer om allt och ingeting hahah  ! pussohejj :*

Image

Hmm, skriver dem om mig tro ? 😉

Kommentera

