Lite smått ångest men ändå glad :)

Som rubriken säger, varför ? Jo, har matteprov imorgon:( Känns väl sådär kan jag erkänna.. Men det är bara att bita i det det sura äpplet och göra provet vare sig jag vill eller inte

Faast detta är ju inte hela världen. Imorgon är det ju fredag 😀 vilket är oerhört skönt 🙂 
Idag har jag tränat på gym med Ida och Erica, mage och armar var det som stod på programmet;) Sedan blev det handbolls träning med Damjuniorerna, vilket var helt okej ! det var roligt att vi var många för då får man ut mer av en träning:) 

Och nu…. trött, lite smått lätt irriterad.. Ska jag nog ta o gå o lägga mig så att ingen mer blir drabbad av mitt humör;) så godnatt :*

Kommentera

