En Tisdags Morgons Fundering/Tanke

Något som jag tycker är lite skönt/bra elr vad man nu ska säga är att. T.ex. när man har somnat säg vid 11.30, sedan så vaknar man vid kanske 03.17 av olika anledningar. Då tycker jag det är skönt att veta att det är såpass länge kvar tills klockan är 07.00 att man kan somna om och att du måste gå upp. Erkänn skön känsla?, Vet att ni nickar 😉 Eller det andra lite jobbigare alternativet, Somnar på kvällen sedan vaknar vid 06.30 och hela kroppen skriker, vill…stanna…kavar.. Njeaa inte så go känsla ändå..

Ahh det var dagens då tanke som jag ville dela med er, haha men nu måste jag dra mig till skolan för att ha idrott som första lektion, ajjemen (y)

Kommentera

