Cocktail kortlek & Sommar

Hejsan hoppsan alla goa :*

Idag efter skolan så bar det av till stan för jobb på Plojen. Plojen är våran godis affär. Det är en av 4 stycken 😉 de två andra har vi på Smögen där jag brukar tillbringa mina sommrar 🙂 Kan också säga det att jag längtar väldigt mycket till sommaren nu. Smögen kommer bli grym i år, känner jag på mig :p Sedan längtar jag också tills när jag åker med pappa o alla till Grekland, Samos ;D Idag hittade jag en Cocktail kortlek som jag tyckte var lite små kul 🙂 
Alla drinkar på korten, inte alla men, de ser så otroligt goda ut.. Recept finns också med och hur  man blandar dem.. perf 😉 haha 

Image
Kommentera

