Hiss&Diss

Dagens diss går till det tråkiga väder som består av snöblandat regn och lite kallt, usch.. det gillar vi inte!! Hellre att det är -20 och massor med snö än som det ser ut nu:/ Man blir så deprimerad..

 

Dagens hiss går till, jag vet att det låter lite fattig eller så men.. dagens hiss går till presentkort 😉 haha men tänk känslan att få ett presentkort på 500 kr som du kan köpa vad du vill med, och egentligen inte ”slösa” några pengar alls.. Underbart? Ja/Nej ? ;D En annan liten grej jag  kan dissa också är alla som stavar fel på mitt efternamn, visst kanske inte världens lättaste namn men ändå. Har blivit rätt van nu efter att ha hört alla slags möjliga uttalanden och sett massa olika stavningar, men idag, hmm ja vad ska man säga ? ¨’

 

Bild 2013-02-04 kl. 21.34 #2

Lisa Finerskog?hehe kanske jag som uttalar det konstig, hmm njeaa, texten blev lite spegelvänd, jag vet;)

Kommentera

